Social media ………..
Als ik schrijf dat social media hot is, dan is dat niet gelogen. We krijgen veel uitingen van social media marketing op ons scherm te zien. Veel mensen hebben zich de laatste jaren verdiept in het zakelijke gebruik van social media. Voor het verkopen van hun product en/of het krijgen van nog meer naamsbekendheid. Ik ben daarop geen uitzondering. Ik breng hiermee Stichting Tileng voor het voetlicht van een breed publiek.
Ik geef hiermee de stichting een online bekendheid, door berichten te posten op Facebook, Hyves, NUjij, Google +, Goede Doelen.nl, LinkedIn, ProBizniz, Dichtbij.nl en Twitter. Op gezette tijden, want het moet niet drammerig over komen. Want dan streeft de stichting haar doel voorbij.
Voor Stichting Tileng is een reputatie van goede kwaliteit noodzakelijk, dit is van belang voor een lange termijn donateur- sponsorrelatie.
Het is daarvoor van belang dat we goed reageren op signalen die we ontvangen via de social media en goed notie nemen wat de mensen schrijven. We nemen als we een signaal ontvangen dan ook direct contact op met die mensen. Als we dat goed blijven doen dan worden de reflectanten automatisch ambassadeur van de stichting.
De duurzaamheid van de stichting en haar reputatie heeft te maken met haar eerlijkheid, oprechtheid, authenticiteit en transparantie. Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden. Die reputatie zal blijven bestaan als we blijvend consistent handelen.
Ik schrijf het nog maar eens op. Reflecteer op onze berichten. Vraag het ons als er iets onduidelijk is. Schroom niet en mail naar info@tileng.nl.
dagelijkse levensonderhoud, dichtbij.nl, Donateurs, Donatie, facebook, geld, Help, hyves, Indonesië, linkedin, probizniz, Schenken, sponsors, Stichting Tileng, structurele hulp, twitter