Skip to main content

Helpt u met onze marketing?

Laatst liep ik in de stad en werd ik aangesproken door iemand die me vroeg om een maandelijkse donatie voor een goed doel. Op de weg naar huis zag ik op het metrostation een grote poster van een ander stichting die mij aanspoorde om te doneren. Thuis aangekomen zette ik de televisie aan en zapte ik langs een krachtige campagnespot van een organisatie die goed werk verricht.

Deze dure middelen zijn ongetwijfeld effectief maar voor Stichting Tileng niet te betalen. En dat willen we ook niet, omdat wij een bestedingsgarantie van 99% hanteren. Een principe dat ik zeer belangrijk vindt. Immers, van elke gedoneerde euro gaat minimaal 99 cent naar Indonesië, waar we werken aan een structurele verbetering van de leefomgeving in ‘’onze’’ desa’s.

Toch is het vaak lastig dat wij geen grote budgetten voor marketing kunnen en willen reserveren. Het liefst wil ik iedereen in de stad namelijk vertellen wat voor belangrijk werk wij kunnen doen met donaties. Het liefst wil ik dat iedereen op het metrostation ziet dat we een bestedingsgarantie van 99% hebben en het liefst wil ik dat iedereen die televisie kijkt weet dat we geheel afhankelijk zijn van donateurs om mensen in Indonesië te ondersteunen.

Via betaalde marketingcampagnes kunnen en willen we dat niet laten weten. Maar u kunt ons wel helpen om te zorgen dat iedereen weet waarom doneren zo belangrijk is. Bijvoorbeeld door dit bericht te delen, door over de stichting te vertellen of door mensen op een andere manier op de hoogte te brengen van het werk van Stichting Tileng.

Ik hoop dat u ons hiermee (blijft) helpen, zodat wij ons werk in Indonesië voort kunnen blijven zetten.

Bij voorbaat dank.

 

dagelijkse levensonderhoud, desa's, Donateurs, Donatie, geld, Help, Indonesië, java, Schenken, Scholarship, Stichting Tileng, structurele hulp